вторник, 29 април 2008 г.

Защо пиша (блус версия)

Отново сам съм,
Дали това помага?

Отново със бутилка,
Дали не се повтарям?

И пак с клавишите се боря,
А те едва опитват се да пишат? (прегряли изпод потните ми пръсти)
........................................................................................................................
А тема нямам,
Просто сам съм, търся себе си и мисля,
Дали това за мен е смисъл,
Да се прибирам вкъщи уморен
За да седна тук, пред Вас да пиша,
И в думите си да намеря смисъл.
.....................................................................

Знам, че темата ще дойте, когат прочета го най накрая.
Това отгоре май на Шекспир ми прилича?
Изглежда бутилката си даде смисъла! А още наполовина празна е!
Тук пък в какво се вричам?
..................................................................................................

Е бутилката ще свърши скоро,
А аз ще се върна по нагоре,
Където ще завърша мойта сричка............
........................................................




Дали в това намирам смисъл!
Да бъда сам, да търся мисъл.

Дали накрая нещо ще се случи?
Да не бъда утре пак пред тоз монитор.



Виж още: Защо пиша (рок версия)
Защо пиша (Рап версия)

Няма коментари:

Публикуване на коментар